Meluat betul dengan sorang ni.

Assalamualaikum.
Setiap pagi page yang aku selalu melawat ni adalah page vc uitm, Dr Sahol. suka gak la dengar masalah masayarakat dalam tuh. (: tapi aku rajin baca je. komen tak pernah. tapi pagi ni, rasa nak komen juga dengan satu kesah ni. aku dah siap print screen. korang baca la ye..
ok, ni first status luahan budak tuh.

fokus sikit apa yang aku garis ni.. come on la. kau ni cewek bebenor la nak ugut bagitau orang tu, orang nih.

yang pic terakhir ni, aku komen. nisa znz tu aku laa.. mmg aku nganjing habis habisan la budak ni kan...
adnan omar one of the orang besar kat uitm..
aku nya komen tu, adnan omar like. hehehehe
jangan dia like sebab dia pon nak ngajing aku dah laa. 
huk2

p/s : jangan sampai aku yang tak de kaitan dengan rosmah FLOM pon ngaku yang aku ada kaitan dengan dia semata2 nak takut orang! keh keh keh

6 comments:

Unknown said...

hahaha.. i like ur comment dear !! nganjing abis ah...
Akk nk ngku ank org bsar2 gak..agk2 wat slah ley lpas x?? klu cmtu rmai ah wat slah pastu ley lpas..kt kn sedara seIslam..cnfrm ah kn de gak sedara ngn org besar even ta taw... cmni la.. LU PK LA PKAI OTAK !! hahaha

Muallim Adham said...

slm..
fuyyo.. mantap artikle ni hak hak...

mizzbutterfly said...

pertimbangkan la balik akta korang tuh..so far alhamdulillah ukm bloh mausk bile2..tak de lg la kejadian yg pelik-pelik... tak de life la kalo before 11 nk kena ade kat asrama bagai...haish...
tapi komen ko tuh bgaus...diva sgt la budak tuh..

aqamz said...

kak ina : nganjing jangan sampai jadi anjing dah laaa. heee

aqamz said...

muallim : huhu

aqamz said...

wani : aku pun xtahu la case for rhose yang tggl dalam hostel nih. macam aku, mmg non resident. huhu tapi rasa nya, mmg ada rules kata student duk dalam xleh drive after 11.