Hujung Minggu

Jumaat aku balik keje, memang dalam hati nak balik rumah la kan. Interview keje suppose saturday pon aku minta postpone another day. bajet aku ni high demand la kan... huuu

then, balik tuh, macam bermurah hati la nak belanja family aku KFC. huhu boleh la duit simpan skit2 kan. haa even parking, rental, utilities, gasolines pon parent duk hulur lagi kat aku..

pagi sabtu, aku antar si adek bongsu yang kepala besaq pi tuition, oh yeee, rumah ni atas bukit, masa nak turun, adik aku ada la bagi suggestion suruh free kan gear. aku pon buat la siap kan matikan enjin lagi. tibe2 tengah laju turun bukit, brek tak makan. mmg kalut macam nak makan pulut la kan. hahaha seb baik dengan kemahiran pemandu di litar, aku boleh manage bnde2 nih. mnyesal ikut cakap adik aku -__________-" padahal beze aku dengan dia 10 tahun kot.


1 comment:

Unknown said...

Kamo ni la...iisshhh2...