kerja dan kelas.

Bismillah.
Sekarang ni sibuk dengan kelas dan kerja yang banyak.  Padahal malas nak bercerita aktiviti. Ok.

And again, aku mendaftar lagi sebagai student dengan nombor pelajar start dengan 2011. Nombor pelajar masa time zaman kanak-kanak degree pon masih ingat tau, 2008. what ever happen, aku still boleh log in guna dua2 nombor pelajar. yang bestnya, sekarang ni pasca siswazah la. dalam kelas, aku paling muda. cewah! classmate lain semua hebat, keje bukan main taknak kalah kau. lecturer, engineer, keje dengan exxon mobil. keje ikut waktu luar negara. tahniah2. sumber inspirasi aku semua tu.

dah nak masuk minggu keempat dah kelas. first test dah nak ada. tapi baru la nak cari notes bagai.
 buku ni baru beli isnin ahad lepas, semalam baru start conteng2. meaning to say, selama ni masuk kelas, aku tak bawak pape. come on la, bagi la semangat skit nak belajar ni.
sem ni banyak belajar calculus. teringat kawan kelas masa sekolah dulu nama danial. suke gile la tiru2 die dulu time add math. hehe (time ni kat ofis belajar untuk test. rajin kan. rajin kan.)

p/s : nak tau satu benda tak. masa pre-mature, kalau ngantuk dalam kelas, mmg tak boleh nak control kan. as we grow up, benda tu macam kau boleh control tau. macam aku la. pagi gi keje pukul 7pagi balik kerja 5.30ptg terus bekejar nak masuk kelas 6.30ptg. kelas plak taknak pulak kejap kan sampai 10malam kan.  balik rumah mandi solat bagai, pukul 12 baru boleh tido. tapi dalam kelas ni, tak de ngantuk la senang cte. mungkin dah sedar tanggungjawab kot. :)

2 comments:

cintailmu89 said...

Perhhh.. Dasat eh ko skrg..
Mana dak danial tu skrg..

aqamz said...

haha. danial tu kau kenal ke? layan la plak dengan budak kelas aku kan. hehe die ade je