Last Day Praktikal + Broadband Baru

Assalamualaikum..

Previous entry aku ada cerita pasal aku punya internship dalam 20 weeks kan. tapi sebenar nya aku buat 18 minggu je! huhu best2. khamis aku ada cakap dengan bos. nest week aku xnak datang keje. aku siap cakap lg. "kalau saya datang keje next week, hati saya bukan kat sini dah".. hehe tapi bos cakap "xpe, lama lagi. bagi saya pikir dulu"..

Macam semalam, aku memang berdebar-debar lah tunggu bos masuk. bile die masuk je, die tanya evaluation form mana untuk evaluate aku. huhu aku lak boleh lupa nak bawak kan.... then, bos suh aku amek off day semalam. setel kan semua benda untuk dia cop. bagus kan bos aku nih. dah la aku minta abeh praktikal awall. hehe

semalam juga, aku cari servis centre perodua kat glenmarie.sesat! bila jumpa je tempat tuh, dorang dah tutup sebab pergi solat jumatt. pukul 2.30 baru buka balik. aku decide nak balik laa... then pergi giant beli broadband!

frankly speaking, ni first time aku beli broadband. tu pun terdesak la. siap kan thesis. kalau tak, memang harapan laa.. even aku ni suka onlineee je. tapi nak membazir ke arah online tuu, memang tak laa. seboleh nya akan diusahakan untuk cari yang free punya. heheheeh

mintak2 la line tak mnyiput sangat. huh!

p/s : abang aku duk sibuk tanya pasal cincin tunang. nak bertunangkah beliau? hee~

1 comment:

the.renewer said...

hampeh... aku agak dah ang nie... mesti nk pekena gak aku... haha...